Interní strategický workshop ČASEM, z. s.
V prosinci proběhl interní strategický workshop ČASEM, z. s., který byl zaměřen na činnost asociace a strategické projekty a cíle asociace pro období 2024 - 2026.
University of New York in Prague (UNYP) pořádala ve středu 1. února 2023 v O2 Universum panelovou diskusi o praxi sportovního sponzoringu.
Diskuse se zaměří především na osvědčené postupy z pohledu sponzora, sportovce, sportovního agenta a poukáže na studie, které vyplynuly ze zkušeností řečníků.
Na akci vystoupili:
Martina Sáblíková, česká rychlobruslařka, trojnásobná olympijská vítězka, světová rekordmanka a 21násobná mistryně světa. Martina je držitelkou sedmi olympijských medailí a jako první Češka získala v roce 2010 dvě zlaté olympijské medaile na jedněch zimních hrách.
Petr Hercík, současný výkonný ředitel a předseda představenstva společnosti SPORT INVEST Marketing, a.s., během své kariéry působil jako event manažer, manažer sportovců, výkonný manažer a výkonný ředitel, který má zkušenosti se všemi aspekty sportovního marketingu, sponzoringu, managementu a podnikání.
Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro strategii a komunikaci značky skupiny Komerční banky a marketingová ředitelka Raiffeisenbank, se během své kariéry podílela na nespočtu sponzorských projektů zahrnujících sporty jako lední hokej, golf, běh, parkur, automobilový sport a esports.
Mark Anderson, marketingový ředitel University of New York in Prague, spolupracoval s Českým olympijským týmem jako partner GE Money Bank a nyní jako dodavatel vzdělávání pro český tým. Je oficiálním partnerem florbalové Sparty, partnerem pražského volejbalového klubu Lvi a spolupracuje na různých projektech s AC Sparta Praha na sponzoringu jejich arény na Podvinném mlýně, stejně jako s Českou florbalovou federací a dokonce i s hokejovým klubem Rytíři Kladno. Akce poukáže na studie z naší kariéry a doufáme, že pomůžeme ostatním, kteří se potýkají s problematikou sponzoringu z různých hledisek, vybudovat lepší a dlouhodobější partnerství, z něhož budou mít obě strany stejný prospěch. Doby, kdy byly peníze za logo, jsou dávno pryč dodal Mark Anderson.
Celou panelovou diskusi můžete shlédnout https://www.youtube.com/embed/MXupr5d0SBA
V prosinci proběhl interní strategický workshop ČASEM, z. s., který byl zaměřen na činnost asociace a strategické projekty a cíle asociace pro období 2024 - 2026.
Členové ČASEM z. s. z Fakulty tělesné výchovy a sportu UK tvoří jeden z 12 výzkumných týmů projektu COOPERATIO, kde se odborně věnují tématu Sport jako dynamický segment vyspělé ekonomiky